Klachtenbehandeling Procedure (KBP)
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening, laat het ons dan weten. Wij zullen uw klacht altijd snel en serieus in behandeling nemen.
In fase één van de KBP neemt Gloudemans uw klacht in behandeling, zoekt naar de mogelijke oorzaak en streeft vervolgens naar een oplossing die naar uw tevredenheid is. Mocht u hierover niet tevreden zijn, dan heeft u de mogelijkheid om met uw klacht over te gaan op fase twee. Fase twee geeft u als klant de mogelijkheid om uw klacht te laten beoordelen door een onafhankelijke partij.
Fase één
Indien u uw klacht besproken heeft met een van onze adviseurs, verzoeken wij u een verslag hiervan schriftelijk aan ons te verzenden. Dit om er zeker van te zijn dat de gronden van uw klacht in de juiste bewoordingen bij ons bekend zijn. Uw schriftelijke klacht kunt u per post of per e-mail zenden naar:
Gloudemans
Postbus 5044
5201 GA ‘s-HERTOGENBOSCH
T 073 641 33 12
kwaliteit@gloudemans.nl
Wij nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling en zullen hierop binnen 7 dagen reageren. Indien wij niet in staat zijn uw klacht binnen deze termijn volledig te behandelen, komen wij hier binnen 28 dagen op terug.
Fase twee
Mochten wij niet in staat zijn uw klacht naar tevredenheid te behandelen, dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht te laten beoordelen door een onafhankelijke partij. Wij hebben gekozen voor de volgende partijen:
Stichting Rentmeesterskamer
T.a.v. de heer mr. S.D. van Wijk
Postbus 314
3900 AH VEENENDAAL
IDRS Limited
24 Angel Gate, City Road
London EC1V 2PT
UNITED KINGDOM
Wij danken u voor uw bijdrage aan onze kwaliteitsverbetering.