Over ons
Nederland mooier, beter en duurzamer maken. Met oog voor mens, natuur én economie. Dat is wat ons drijft. Met onze waardebepalingen en adviezen op maat geven we mede vorm aan een toekomstbestendig Nederland en helpen we de ambities van onze opdrachtgevers waar te maken.
We zijn gespecialiseerd in vraagstukken rondom gebiedsontwikkeling en onroerend goed. Onze deskundigen geven niet alleen advies, maar nemen ook het projectmanagement op zich. We denken en doen net een stapje verder, om zo tot die ene Gloudemans-oplossing te komen. Een oplossing die duurzaam én haalbaar is. Hoe complex de opgave ook is. Wat kunnen we voor u betekenen?
Onze mensen
Nederland mooier, beter en duurzamer maken gaat niet vanzelf. Onze vakkundige specialisten werken samen aan Het Land van Morgen.
Samen zetten zij zich iedere dag in om onze opdrachtgevers te voorzien van gedegen advies. Maak hier kennis met onze adviseurs en hun expertises.
Werken bij Gloudemans
Wil jij bijdragen aan een mooier, beter en duurzamer Nederland? Bij Gloudemans zijn we altijd op zoek naar nieuwe, gedreven collega’s die samen met onze klanten werken aan Het Land van Morgen. Past Gloudemans bij jou? Hieronder vind je een overzicht van onze vacatures.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Bij Gloudemans begrijpen we als geen ander dat alles wat we doen invloed heeft op de wereld om ons heen. Door het maken van bewustere keuzes, het steunen van lokale initiatieven en het zorgen voor een inclusieve werkplek, proberen we bij te dragen aan de maatschappij.
Regeling van Rentmeesters 2020
De algemene voorwaarden zijn verwoord in de Regeling van Rentmeesters 2020. Via onderstaande link is een exemplaar te downloaden.
Klachtenbehandeling procedure (KBP)
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening, laat het ons dan weten. Wij zullen uw klacht altijd snel en serieus in behandeling nemen.
In fase één van de KBP neemt Gloudemans uw klacht in behandeling, zoekt naar de mogelijke oorzaak en streeft vervolgens naar een oplossing die naar uw tevredenheid is. Mocht u hierover niet tevreden zijn, dan heeft u de mogelijkheid om met uw klacht over te gaan op fase twee. Fase twee geeft u als klant de mogelijkheid om uw klacht te laten beoordelen door een onafhankelijke partij.